duminică, 19 aprilie 2009

Pastele

Ha Ha Ha.....ce paste "fericit"am avut......:-<......ce inima sfaramata am.....nu stiu nu mai rezist.....nu mai stiu ce sa mai fac ce sa mai zic......e de ajuns.....mi-a ajuns.......Capitolul Fete....total...inchis....ce mortii...mei sa sufar atat.....sunt terminat...shi asha cu nervii sunt la pamant....numai gandesc limpede....de vreo 1 an.....sunt terminat....sunt distrus...."am cazut in aceea groapa in care nu ma mai pot ridica....."....shi mai sunt decat 2 chestii....care ma mai pot ridica putsin.....perietenii....si ea....da..da...da....stie ea.....un dobitoc de taran....mi-a sters versurile......am pierdut tot ....tot...tot......nu stiu ce sa mai fac.....sa beau.....n-are rost....sunt atat de multe suferintse...incat....nici intrun pahar nu le mai pot ineca......ce ash vrrea sa pot da timpul inapoi...muzica.....nici ai nu ma mai linisteste......tigarea.....e ceva obisnuit.......nu stiu cum sa mai scap....pur si simplu nu stiu cum....:-<......sunt terminat e clar...sunt distrus.......ai mei divortseaza.....ce pula mea...:|:|":|nu siau gasit un moment mai potrivit...sa o faca.......deci pe toate planurile sunt distrusssss.....sunt terminat.....sunt un om mort....:-<:-<....

Un comentariu:

  1. pfoai... tzapule... destul de trista povestea ta de paste... acum 2 ani... infruntam cam aceleasi probleme: cu ai mei scandal de 3 ori pe zi, ma despartisem de baiatul pe care`l iubeam, prietenii... nu erau prieteni... muzica salveaza. si... bautura, tigarile, drogurile nu te ajuta cu nimic. absolut nimic. daca vrei sa schimbi ceva, fa`o pentru tine.

    pentru detalii, vb pe mess ;)

    RăspundețiȘtergere